Gaastra Vapor 2011 7.9 m2 Race vitorla

79000 Ft 129000 Ft * (38,76% kedvezmény)

Az árak tartalmazzák az ÁFA -t. Szállítási költségek

Raktáron!
Szállítási idő kb. 1-3 munkanap

Újszerű, sérülésmentes néhány alkalommal használt vitorla ! Gyárilag előírt a Gaastra  C...több
Gaastra Vapor 2011 7.9 m2 Race vitorla

Újszerű, sérülésmentes néhány alkalommal használt vitorla !

Gyárilag előírt a Gaastra  C 100 vagy C 75  460 árbóc !  

 

A Gaastra új vitorla designere, Peter Munzlinger nagyot alkotott, a két világhírű teamrider, Arnon Dagan és Alberto Menegatti segítségével több hónapon keresztül tesztelték és finomították a vitorlát. Eredményképp a 2011-es Vapor vérbeli race vitorla, minden korábbi elvárást túlszárnyal, a Gaastra jogosan büszke rá.

A vitorla formájának kialakítása miatt nagyon kicsit hosszabb boom távolságot kíván, mint elődei esetén, azonban cserében jelentősen jobban gyorsul a szett, magasabb a végsebessége, továbbá a vadonatúj kambereknek és az új Inset Clew (lásd később) technikának köszönhetően kemény időjárási körülmények között, „zavaros vizeken” is kezes bárány marad a vitorla. 

Ejtsünk is pár szót a kamberekről: viszonylag nagyméretű kambereket kapott a vitorla, aminek köszönhetően gyönyörűen feszül, és nehézség nélkül pattan át a másik oldalra fordulóknál.

A vitorlán újdonságnak számít a SAS (Shock Absorption System), mely a végsebesség elérésénél a rázkódásokat, rángásokat nyeli el. Az un. K105 Aramid anyagnak köszönhetően a vitorla felső részének hajlékonyságát precízen meg tudta tervezni a Gaastra, így ha a vitorla felső része pöfföt kap, akkor gond nélkül kiengedi azt, és nem kezd el csavarni.

A vitorlán további újdonság a Gaastra Savage vitorlákon is jelen lévő Inset Clew rendszer. A hátsó élen beljebb épített „vitorlaszem” lényege a következő:

Egyszerű elképzelés, de forradalmian új koncepció! A beljebb csúsztatott vitorlaszemnek köszönhetően rövidebb boom is elég, így csavarás nélkül húz, jól gyorsul és a kellemetlen, pöffös szélben is tökéletesen kezelhető marad. A technológiának köszönhetően a latnik most már nem csak a vitorla tetején, de a vitorlaszem mögött is behajlanak, így automatikusan kiengedi a pöfföket. Más vitorlák esetében a pöff maximum a vitorla tetején tudott távozni, így ami  a vitorlában bent maradt, az tépett, csavart. A Gaastra Vapor 2011 esetén ennek búcsút inthetünk! A pöff nagy része a vitorla hátsó részén, villámgyorsan távozik, a maradék pedig elmegy a vitorla teteje felé. Ezt mindenkinek ki kell próbálnia, hihetetlen élvezet menni vele még rendkívül pöffös szélben is!

A vitorlaszemet igen ötletesen erősítették meg - egy szilícium gömbbel és egy mini-latnival biztosítják a kellemes megjelenést és a hosszú élettartalmat.

 

Stílus: Race
Kapcsolódó linkek "Vapor 2011 7.9 m2 Race vitorla"
Olvasson, írjon és vitasson meg értékeléseket...több
Vásárlói értékelés "Vapor 2011 7.9 m2 Race vitorla"
Értékelés írása
Értékelését ellenőrzés után aktiváljuk.

A * csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

-25.21
-19
SDM C40 árbóc STX SDM C40 árbóc
35640 Ft -tól 44000 Ft *
-19
SDM C80 Enduro EVO  árbóc Unifiber SDM C80 Enduro EVO árbóc
89100 Ft -tól 110000 Ft *
-14.49
-34.86
-19
SDM C20 árbóc STX SDM C20 árbóc
25920 Ft -tól 32000 Ft *
-18.26
-19
SDM C30 árbóc 430 cm Gaastra SDM C30 árbóc 430 cm
47790 Ft -tól 59000 Ft *
-19
SDM C100 árbóc 2019 Gaastra SDM C100 árbóc 2019
177390 Ft -tól 219000 Ft *
Legutóbb megtekintett