A legendás F-One BANDIT visszatért a 14. kiadásában, amely olyan fejlesztéseket tartalmaz, amelyek a legjobb vezetési élményt kínálják a körülményektől függetlenül.
- Csökkentett oldalirányú húzás
- Teljesítmény és nagyszerű emelés a masszív kiteloopokhoz.
- Figyelemre méltó stabilitás a legnehezebb körülmények között is.
Olvassuk is el az alábbi élménybeszámolót:
2021 VS 2020 Bandit főbb különbségek.
Itt az ősz, indult a suli, na meg persze a jövő évi ernyő is piacra került szokásokhoz hűen. Maradt a 2020 formavilág pár igen érdekes átalakítással fűszerezve, lássuk….
Első ránézésre szinte ugyanaz, de közeledve látszódnak a részletek, amikben a legfőbb újítást, változtatást a kilépő él teljesen új struktúrájában látjuk(függőleges canopy panel).
(személyes első benyomásom:”mintha elkészült volna az ernyő, majd gyártás előtt valaki szólt volna: Fu.k!!!! lemaradt a kilépő él, ezért gyorsan odavarrták a Függőleges Canopy Panelt, elsőre fura volt, de már megszoktam”…)
Na de miért is jó ez a megoldás?? F-one azt mondja: merevebb profilt kaptak, így kisebb a deformáció az erősebb szelek esetén is amivel csökkent a kilépő éli örvény, valamint kilépő éli „backlift, visszaemelés” is megszűnt, tehát dinamikusabb,gyorsabb,hatékonyabb,belépő él felé tolódó erőt kaptak. (sajnos eddig nem volt erős szél tesztelnem ezeket a jól csengő ígéreteket, de karácsony előtt remélem lesz elegendő munkaórám vele hogy mit tapasztaltam)
Kilépő él legvége egy exkluzív Dacron 135g anyaggal van lezárva,ami könnyebb és nem olyan merev mint hagyományos Dacron, Fone szerint még minimalizálva a lobogó hatást. (ez is később derül ki több óra teszt után, lesz e érdemleges + változás)
Valamint Vízszintes megerősítéseket is kapott a kilépő él amivel még nagyobb kontrollt érhetünk el tovább csökkentve az esetleges csapkodását.
F-one szerint lenyűgöző irányítási élmény és teljesítmény jellemzi a 2021 Banditot soha el nem ért egyszerű kezelhetőség mellett.
Amiről kevesebb szó esik az az hogy bár maradt a hasonló kinézet 2020 hoz képest a belépő élen is van változtatás, mégpedig a vászon részen kapott az ernyő kicsit mélyebb profilt,így több erő hat az ernyő elejére amivel szél fele menés még könnyebb, erős szél esetén magasabb ugrások, valamint gyenge szél mellett hamarabb indulást tapasztalhatunk. („Már-már kész csoda… hehe, eddig csak foliás szélben mentem, ott tényleg érezhető erősebb low end karakterisztika, több erő maradt kis szél esetén az ernyőben, kíváncsian várom hogy teljesít erős szelek esetén”)
A főlufi Dacron összevarrásnál kapott egy + varrást ami a korábbi modellek esetén nem volt tapasztalható.
Ami maradt az a bridle(kantár) 2021 es 2020 nál is ugyanaz a rendszer és ugyanaz a bekötési pontok is(11 méret lett hasonlítva, minden egyezik 1 csigás rendszer dolgozik), valamint a bar is egyezik (ezen évjáratoknál jobb a line ok minősége ahogy azt az Fone is leközölte korábban)
Összesítve: Egy könnyebb, új kilépő panelt 3 újítással felszerelt, mélyebb belépő éli profilú ernyőt kapunk 2021 re, sok sok ígéretes teljesítmény javulást hozva magával, minimalizálva minden korábbi esetleges torzulást és örvényt elhagyva. Alig várom hogy több óra teszt után is megírhassam, a velencei pöffösben is érezhető-e minden Fone által írt fejlődés.
Jó szelet ! balala
F-ONE ‘s legendary BANDIT returns for its 14th edition, featuring improvements that offer the best riding experience – no matter the conditions.
- Outstanding upwind efficiency
- Optimized bar pressure: Concise and effortless response from the kite
- Exceptional wind range: The new BANDIT performs remarkably in both low and high winds
- Reduced lateral pull: Takes the quest for a ride without drag to new levels
- Power and generous lift for massive kiteloops and big air boosts
- Remarkable stability for an enjoyable and safe ride, even in the toughest conditions
Méret Kite ernyő: | 7 m2, 8 m2, 9 m2, 10 m2, 11 m2, 12 m2, 14 m2 |